1. en
GIMNASTYKA SŁOWIAŃSKA dla kobiet
Kornelia Kwacner
 
Zapraszam kobiety na poranne zajęcia z  gimnastyki słowiańskiej, która jest formą pracy z emocjami za pomocą ciała. Kroczymy przez życie, doświadczamy różnego typu sytuacji, mamy na ich temat jakieś myśli, które wywołują reakcję emocjonalną, a w konsekwencji zapisują się one w naszym ciele. Za pomocą ćwiczeń pozbywamy się tych blokad emocje zostają uwolnione, a w Nas robi się miejsce. Gdy to nastąpi ćwiczenia stają się naszym motorem napędowym oraz talizmanem ochronnym.
 
Z punktu widzenia ENERGETYKI - ćwiczenia oczyszczają i poszerzają kanały energetyczne, zwiększają potencjał. Następuje odmłodzenie dzięki regeneracji ciała i oczyszczeniu kanałów energetycznych.
 

Z punktu widzenia PSYCHOLOGII  - ćwiczenia przyczyniają się do wzmocnienia " słabych punktów" w nas, poprawiają samoocenę, wiarę w siebie i zwiększają intuicję.Zwiększenie poczucia własnej wartości, zdobycie umiejętności samoregeneracji, bycia w kontakcie z samą sobą i jedności ze światem, która ułatwia pozostanie w formie i dobrym nastroju, samoświadomość i akceptacja swojej kobiecości.

 

Z punktu widzenia FIZYCZNEGO - poprawia się sylwetka, wzmacnia się forma brzucha i pośladków, polepsza się kształt piersi, koryguje postawa, normalizuje ciśnienie krwi.  Ciało staje się bardziej plastyczne, pełne wdzięku i siły, dzięki wzmocnieniu mięśni i stawów. Ćwiczenia pomagają w problemach z zajściem w ciążę, ułatwiają lżejsze przeżywanie ciąży oraz porodu. Zalecane przy menopauzie i bolesnym miesiączkowaniu. Wzmacniają się mięśnie gładkie pochwy. Zwiększa się seksualność i atrakcyjność dzięki pobudzeniu ćwiczeniami obszarów miednicy.

 

Poniżej garść informacji jak się przygotować, abyś czuła się komfortowo. Zabierz proszę ze sobą:
 

1) koc/mata pod kolana(może być niewielki kocyk)

2) gładka chusta/mały kocyk pod łokcie taka której już nie nosisz

3)getry lub opaski na kolana, jeśli masz je bardzo wrażliwe

4) butelkę wody

5) luźny i wygodny strój, zalecane leginsy i t-shirt. To Tobie ma być wygodnie. 

 

* jeśli chcesz ćwiczyć w spódnicy polecam taką przed kolano, aby się nie plątała oraz bym mogła widzieć czy układasz prawidłowo nogi.
 
! ćwiczenia wykonujemy bez stanika i butów. Jeśli już musisz mieć stanik to sportowy, który nie krępuje ciała i ruchów!
 
 
 

 

Kornelia Kwacner. Jestem Nela kobietą, matka, żoną instruktorką gimnastyki słowiańskiej, poszukująca naturalnych możliwości rozwoju.

 

http://www.gimnastykaslowianska.pl/

23 lutego 2018